juni 22, 2011

pillipill

jag tycker det är helt fantastiskt, Arne har blivit pillig! Förut var det mest bara framåt och grovmotorik. Fullt ös medvetslös - här kommer jag. Jag hann fundera en hel del över Linneas lilla Bonnie... jag fick inte ihop det hur hon kunde sitta och pilla i timmar? Försök med att kom Arne, titta på det sirliga spetstyget här...,Arne? Arne var visst redan på väg mot nästa mål...
Gah, du min målsökande robot. Fin sak mamma vill ha som pynt? Bzz..sök, hitta, bang, nästa. Jag överdriver såklart men skillnaden jag märker den här veckan är Stor. Din favorit är hemliga skåp med handtag eller helst nyckel, jag ser hur du försöker klura ut. Hur i ..? Och jag, jag njuter av att både se och höra hur det knakar - i ditt huvud, i mormors skåp.


söt rumpa!
hur i jäsiken?

2 kommentarer:

  1. Varje dag bjuder på nyheter och överraskningar som det verkar.. Fascinerande, det här med bebisprogression!

    SvaraRadera
  2. Grattis till en pillande bebis! Längtar tills dom kan lägga pärlplattor ihop! Längtar efter er. Nästa vecka är jag äntligen fri igen. vilket fängelse man jobbar på. Gah. Men va befriande det är på samma gång, att bli sig själv igen, fast vara mer berikad. "Min dotter där hemma..." konstigt. Rycker till varje gång jag hör mig själv säga det! Hur mår du sara? Bihålorna? PUSS

    SvaraRadera