juni 08, 2011

längs med

vad jag pysslat med på sistonde: att gå längs med. Sax-sax-sax. Hur kul som helst!


 













..och jag lägger upp bilder - gör vad som helst! - för att skjuta upp det jag måste. Eller tråkigare: vad jag borde. Jag borde packa, imorn eftermiddag lyfter flyget hem till Frösön (när slutar man säga "hem"?) och då måste packningen vara klar. Än brinner inte stumpen. Har ju inte ens hunnit packa upp. Jag hatar verkligen att packa, det gör mig nervös att tänka på alla "ifall att"-grejer. När väl en sån tanke åker upp i huvudet är man plötsligt inne i en cirkel som är ond ond ond.
Borde jag packa ner en reservplan?

3 kommentarer:

  1. Snyggt att byxorna och konstverket matchade varandra!
    Äh, du har ju redan den gamla packningen. Den kanske funkar hemma? Sen så finns ju allt att ordna i storstan Östersund. Det är ju inte ut på savannen i Afrika ni ska. Så brukar jag tänka och då känns det lite lättare.

    SvaraRadera
  2. Arne är så söt, söt som socker! Och han ser helt överförtjust ut över att bemästra denna konst! Det där med packning är katten inte lätt när man måste resa "lätt". Ja, hur parerar man alla eventualiteter? Köpa nytt...en beprövad väg :) åtminstone roligaste utväg... Halsband = trés chic!

    SvaraRadera
  3. storstad - norrland, heeelt olika kläduppsättningar. Den verklighetsuppfattande delen av hjärnan fattar att det inte är nån big deal, känslobiten däremot... nåväl.

    SvaraRadera