maj 13, 2011

arne och henry

de är båda 'man enough to wear pink', naturälskare, stammisdarlings hos enskedemostern och minsann om de inte börjar bli ett riktigt team nu, våra killar. Igår, i en somrig Margareta-park:

krypa, långt
undersöka...
pinne! (eller var det qi gong?)
det du har vill jag ha
mot nya mål
jag lär dig mer nästa gång.
























Facinerande, man ser ju vem som är ledaren. Lite mer beslutsamma rörelser, lite mer tydlig i konturerna.
Men tre veckor efter... ständigt hack i häl på brodern som en gång lärde mig krypa.

4 kommentarer:

  1. Vad söta dom är!! Alltså arnes klut och henrys mössa! Nästan så det hugger till lite i magen och flickorna på gärdet känner sig lite utanför.

    SvaraRadera
  2. näää, jag lovar att de tränar sig för att tjusa bonnie. frågan är: lillasyster eller flickvän? tror betraktarinnan fäller avgörandet, jag gissar på det första. Kram!

    SvaraRadera
  3. Blir alldeles tårögd.. Gud vad fina dom är! Men enough to wear pink, ja. Naturälskare, oh ja. Bilder som säger mycket. Är helt övertygad om att Arne och Bonnie kommer ikapp inom kort. Många lekdejter framför oss Linnea. Gräsmattorna ligger och väntar på tre upptäckarlystna småfolk!

    SvaraRadera
  4. ja tänk er naturen från deras treäpplenhöga-perspektiv. Svindlande! Talltopparna... Vilken mäktig känsla!

    SvaraRadera