augusti 14, 2011

vill ju va som du

Arne bryr sig inte om sina småkusiner halvåret äldre, han vill leka med de stora barnen. De som springer, klättrar, gungar. Du har tur, de tycker du är söt, ofta hittar du en flicka som din beskyddare. Tror du låtsas för dig själv en stund att du är precis som dem. Vill göra likadant. När bebiströttheten kommer ifatt dig blir du så ledsen.. en spricka i fasaden, nej nu avslöjas jag, mam-mam-mam... och en liten som försvinner in i min famn. Efter sovstunden är du tillbaka, dunken väger 2 kilo, jag vill jag ska jag kan! Stoltheten som lyser i dina ögon, den är värt allt.


2 kommentarer:

  1. haha 2 kg!!! skulle knappt jag klara bära sådär!

    SvaraRadera
  2. Ja, stoltheten!!! Små + stora = succe! Henry tänker samma - play til' you drop. Snygg tröja :)

    SvaraRadera