augusti 10, 2011

äntligen!

prick en hel månad sen vi sågs sist. Du och dina kompisar har blivit verkliga personer, tre personligheter. Ett-åringar! Ni leker verkligen tillsammans nu. Bonnie har klurit ut hur hon ska undgå stryk av killarna, i stället för att hålla på läckerheterna räcker hon dem klossarna de vill åt. En så söt liten medhjälpare. Bullar och pianomusik är allas er favorit, vår med. Det är så kul att se. Henry dundrar, Arne klättrar. Klättrar och drar ner Linneas kamera. Kras. Frid och fröjd, nej allt är bus och röj. Men bilden av er är alltid så fin. Sen ni gick stupade gubben i säng. Leksakerna ligger kvar på golvet. Jag älskar varje kloss.

men heeej!
what 's up bro?
äntligen tillsammans!
flickfnitter
bullmamma ska man ha
det är jag som är dunderkungen
snälla mamma spela lite för oss
åttahandspiano!
Nästa gång är vi hos er

4 kommentarer:

  1. Har tänt ljus, spillt upp en likör och satt mig i min ensamhet i soffan. Det pirrar i hela mig, jag är ensam. Bonnie sover och F jobbar natt. Jag blir alltid lite sentimental sånna här gånger. Och så läser jag dina fina ord och tittar på de små ljuvliga barnen. Också gråter jag en skvätt. Va bra vi har det! Va bra dom har det! Vilken tur att vi lyckades pricka in det här med att göra barn, samtidigt.

    Arne, det var en ära att få bjuda på bästa häftigaste leksaken idag. Allt för dig vettu.
    PUSS <3

    SvaraRadera
  2. Ja! Ja! Ja! Mera mera, vilket mys. Vi gör rum för slagfält nästa gång - bus & röj ska de' va! Fascinerande att iaktta deras interaktion - och bra fångat på bild. Håller med dig Linnéa, vad bra vi har det. Bra prickat, hihi.. Åh, nu blev jag sugen på limoncello!

    SvaraRadera
  3. Ni är så fina. Vad skulle jag gjort utan er? Ensamt skulle det varit, för mig och arne. Nu blir jag också sentimental...
    Ja, limoncello-tårta - hos dig på Fredag??

    SvaraRadera
  4. Men JAAAA! Vittjar hönan och separerar grädden - här ska bakas tårta!

    SvaraRadera