mars 31, 2011

våffelstugan

Blev så ledsen förra veckan när jag blev sjuk på självaste våffeldan... Äger nämligen själv inget järn och den bjudna lunchen fick ställas in. Och aldrig har jag varit mer sugen på våffla. Sjukt det där, bara för att något lyckats få en egen dag så känns det som världens förlust om man inte får äta det just då! Årets övriga dagar är frestelsen inte alls densamma. Nåväl, Emma och Kim laggade på även denna vecka. Slutet gott... jättegott!

wow - sailorboy kan ställa sig upp!


















..kan se i mitt inre hur jag en solig dag står och gör våfflor till dig.
Och du tycker det är så himla gott, och jag känner mig så himla lycklig.

7 kommentarer:

  1. Åh va mysigt! Jag skulle också behöva en våffla eller två. Helst nu. Till frukost!

    SvaraRadera
  2. nån har en bebis som morgonsover... Apropå gärdet: varför inte kickstarta måndan!?

    SvaraRadera
  3. Mums! Zonnenblaum var verkligen pricken över i. När det är högsäsong - ska det ätas våfflor. Som bomull kring tarmarna, som det sagts så klokt. Tackar Emmakimdodis att ni gav (om ni ursäktar) järnet denna dag!

    SvaraRadera
  4. Haha elon!
    Ja vi kickstartar måndagen hos mig! Kan du Ejlång? Wii!! jag kan inte bjuda på våfflor dessvärre (inget järn) men något annat skall vi nog kunna mätta magarna med!

    SvaraRadera
  5. Alltså henrys uttryck på ståbilden! Så fantastiskt!

    SvaraRadera
  6. johan tyckte han verkligen såg ut som en seglare; vis av erfarenhet och olyckliga distanskärlekar efter två år till havs

    SvaraRadera
  7. Jamenjaveeet! Kan inte få nog av den minen själv (eller nån min han gör för den delen). Hehehe. Lille gull. Ulledull. Verkligen obetalbar. Hälsa Johan att det var den roligaste kommentar jag hört på länge. Jag kan på måndag.

    SvaraRadera