mars 16, 2011

ugglor i soffan

I vår soffa ligger ett par rätt så nya kuddar, fast de blev gamla kompisar nästan direkt! Jag räknar saker som nya ända tills de hittar sin naturliga plats i tillvaron och liksom smälter in, då först blir de mina. Jag vet inte vilken jag gillar mest..? Den lilla är liten och har min älsklingsfärgkombination av senapsgult och smutsrosa medans den stora har det där helt oemotståndligt korkade uttrycket som väller upp en våg av ömhet inom mig... Man behöver inte välja tycker jag, de är bäst i par. De heter ho och ho, ho-ho. nä nu luras jag.


4 kommentarer:

  1. Haha åh, Ho och Ho är underbara. Om man måste välja, vilket du sa att man inte måste, (men jag gör det ändå) så väljer jag stor-Ho. Han är harmlöst korkad. Lite för snäll för sitt eget bästa, typ ger lill-Ho all uppmärksamhet och så.

    SvaraRadera
  2. Jag vet PRECIS vad du menar! Det är kul att välja, det blir en ganska jobbig kamp i hjärnan (och hjärtat) och tillslut kommer man på sig själv med att tycka innerligt synd om ...en kudduggla!

    SvaraRadera
  3. Vilka söta kuddar, längtar tills vi ser dom live! kram!

    SvaraRadera