juli 19, 2011

du måste älska mig

Vi har varit på bröllop! Mitt andra vuxenbröllop, det första kompisbröllopet, vårt allra första tillsammans! I Frösö kyrka, Elin & Jompas, vi dansade vidare ut i Slandrom. Och barnvakten som sms:ade att du var underbar. Åh, det här vill jag göra om! Jag vill gå på bröllop varje sommar, allt är så vackert alla är så lyckliga, jag gillar verkligen att klä upp mig, och dig, skåla dansa alla mina vänner jag säger som alla andra, kan ni inte bara gå och gifta er..? För störst av allt är ändå kärleken - Ja.

har aldrig aldrig fått så mycket komplimanger för något klädesplagg förut,
jag flöt runt och kände mig som en fjäder...gudinna! Från Rodebjer.
Och halsbandet, gammalt i guld, från Arnes mamma - visst är det fint?
färgstarkt fantastiskt par!
...älskar,

1 kommentar:

  1. ÅH!! Va fint!Säger desamma, va glad jag
    blir av uppdatering.

    SvaraRadera