juli 16, 2012

ny barndom

, nya minnen. Som (förhoppningsvis) kommer att likna mina. Vilken fantastisk barndom man haft - kommer man på nu. Minnena har fallit liksom genom en sil, många i glömska, de som stannat kvar... stannar kvar. Hemma på Frösön har vi lekt med mina gamla leksaker. Flashbacks. Och påminnelse om att alltid köpa grejer som håller. Till sitt barn, i sin tur deras barn, syskon, nu era barnbarn vi binds alla ihop. Snart fyller du två, jag har hört att det är nu du börjar minnas.

3D back in the days
fast det förståss, min mamma satt inte framför datorn och blogga!







































förresten, min nyfyndade fiskservis. Visade sig att mamma och pappa fick en lika sås-snipa i bröllopspresent. Back in the days... allt går igen..

2 kommentarer:

  1. Vi får vara glada som fick besök,! Tomt efter er, när ni åkt hem till huvudstaden. Det är roligt för oss att se lekgrejorna igen.Kram

    SvaraRadera
  2. Hehe. 3D-glasögon are SO retro!

    SvaraRadera