februari 25, 2012

sjuk

du är sjuk. Igen. Vi tog dig till doktorn som konstaterade att sekunden efter att du blivit frisk drog du tydligen på dig något nytt det är vanligt, inget farligt, det hör till årstiden, välkommen till dagislivet... fast vad då för dagisliv, vi är ju alltid hemma?
























Bara jag tittar på korten nedan hugger det till i mig, dåligt samvete, jag borde inte ta kort på dig när du är sjuk, fast det är svårt det är ju samtidigt vackert och det hugger även till i mig hur mycket jag vill skydda dig. Fast blicken jag fångar säger mig att ta inte kort mamma snälla jag orkar inte nu... och jag hatälskar hur det hugger till i mig när du är sjuk.

3 kommentarer:

  1. Stackars liten,men bra att doktorn fick kolla! Skickar stora Kramar från Mormor och Morfar,det finns mycket snö kvar hos oss än!

    SvaraRadera
  2. Stackars Arne. Krya på sig och kramen från oss.

    SvaraRadera
  3. Åh. Fina, söta Arne. Många sjukdagar blir det. Kram!

    SvaraRadera