februari 23, 2012

kan inte vänta

vad jag gjorde klockan halv tre i natt:























skissade inredning...
Och även outfits till ett modejobb jag ska göra på tisdag. Fast det visar jag inte här, det är ju hemligt på riktigt. Blir lätt lite för mycket inspiration för min hjärna. Blir lätt manisk. Hade det varit möjligt skulle jag börjat flytta runt på möblerna direkt där mitt i natten.Vill ha det så där ombonat och hemtrevligt nu på en gång, så där så det känns som "här har någon levat länge". Åh...  Kan. inte. vänta.

takdropp...
























Så kanske lika bra att det blev vab idag. Igen... Min lilla hjärna och din lilla kropp får återhämta sig, imorn tror jag vi är pigga. Det finns mycket som hjälper till. Ljuset. Fågelkvittret. Att vi har fönsterbleck och slingerväxter som växer två centimeter per dag. Dina ben med, nu kan vi inte vänta längre med att köpa galonisar. Och i helgen åker vi och köper ett linneskåp. Ah.. Kan. inte. vänta.

5 kommentarer:

  1. Vilken ritning! Mammahjärna på högvarv! Krya på er, och skräm iväg bacillerna. Längtar till vi ses,men kom i ordning först!

    SvaraRadera
  2. Ser fint ut. Det blir säkert hur bra som helst. Och "Rom byggdes ju inte på en dag", men jag förstår hur du menar.

    SvaraRadera
  3. Noterar det härliga ljuset i lägenheten! Och proffsig ritning. Galonisar, ja. Slog till ett par innan jul, l ä n g t a r efter att få inviga!

    SvaraRadera