oktober 03, 2012

golv

dagisbakterier har återigen golvat oss. När man inte alls anar drar de mattan under en, och vårat fejkträ-laminatgolv är faktiskt jävligt fult. Har varken tid eller ork med att vara mesigt vardagssjuk. Den tid då det var mysigt att ha lite feber är förbi. Dagisvardagen kan verkligen vara oglamourös, oinspirerande och alldeles, alldeles.. Jag får påminna mig om hur den är ganska så underbar man när känner sig stark. Då lagar jag god mat, är ute i stan, leker lego med inlevelse, drar blicken upp från marken och till det fina. Men allt kan vändas så läskigt fort! Vet inte i vilken ände jag ska börja. Kanske nytt golv?



framtida köksgolv från Marrakech design. PÅ RIKTIGT; vilken tycker ni?

2 kommentarer:

  1. Krya på er fort! Utan att veta skåpluckor,är nog nr 3 läkrast!

    SvaraRadera
  2. Nr.1 är mitt första val, så fint med det blekrosa! Vet ni vilka skåpdörrar ni ska välja? Kanske ta upp det blågråa i plattorna till köksskåp...?

    SvaraRadera